sobota, 14 maja 2016

Miniaturka II

Droga H. G.

Bolało mnie to, co robiłem, lecz czy miałem inny wybór?
Nie miałem. Byłem dupkiem. Przynajmniej za takiego mnie uważano.
To mój ojciec był dupkiem. Rzucał na mnie Imperio i wszystkie moje poczynania,
Raniące słowa to jego wina. Jak to ty pewnie zatanawiasz się, dlaczego ci to pisze?
Ponieważ gdy po wojnie mój perfidny ojciec zginął w Azkabanie, nie byłem już
Pod jego zaklęciem i chciałem naprawić te upokarzające słowa, znęcanie się nad jugolami i mugolakami.
Chciałem również się z Tobą zaprzyjaźnić. Czemu?
Ponieważ jak Cię poznałem to od razu cię polubiłem, lecz nie mogłem robić tego, co chciałem i
Z kim chciałem wiec wyzywałem cię. Bolało cię to, ale mnie bardziej.
Gdy w trzeciej klasie przyłorzylaś mi w twarz zrozumiałem jak bardzo mnie nie nawiedził.
Ale teraz jesteś moja przyjaciółką, lecz smutno mi z tego powodu. Znowu zapytasz, czemu, co nie?
Hermiono kocham cie od dawna i chciałbym być dla ciebie kimś więcej.
Nie chce z tobą być ( znaczy chce), jedyne, czego chce to tego byś była szczęśliwa nawet, jeżeli beze mnie i jeżeli masz mnie nie kochać.

D. M.



Drogi D. M.
Wiem, że było ci trudno i źle.
Kochasz mnie? Trochę mnie zdziwiłeś.
Mówisz, że cie nie kocham?
Oj, Malfoy ty to masz sklerozę albo byłeś tak pijany, że tego nie pamiętasz.
Przybliżę ci, o co mi chodzi.

Kilka miesięcy temu udaliśmy się w czwórkę: Ty, ja, Zabini i Cho
Do klubu „Live Once”. Przetańczyłeś ze mną całą noc.
Około 4 nad ranem miałam już iść do domu, lecz zawróciłam i
Pocałowałam cię w policzek i powiedziałam:
„Dracze kocham i to bajdzie!”
Haha sama się śmieje z tego, że gadałam jak jakieś dziecko.
Kochałam cię nawet jak wyzwałeś mnie od Szlam,
Kocham cię nawet, jeżeli jesteś tylko moim przyjacielem,
Kochać cię będę i mam nadzieje, że już, jako mojego ukochanego chłopaka:*.

H. G.

15 lat potem!!!!

Drodzy Mamo i Tato

W Hogwarcie jest cudownie, lecz brakuje nam was.
Poznaliśmy Maddie Longbotom (czy jakoś tak), Luckasa Mayer’a, Emily Daimond i jeszcze wiele więcej osób.
Ja ( Rose) jestem w Slitherinie
A ja ( Luiza) jestem w Ravenclawie,
A ja ( Mike) jestem w Gryfindorze,
ALE I TAK TRZYAMAMY SIĘ RAZEM!
Bo jak to mówi tata
„TROJACZKI MALFOY’ÓW SĄ JEDNOŚCIĄ I NIKT ICH NIE ROZDZIELI!!”
Kochamy was BAJDZIO !! Haha

Rose, Luiza i Mike M.


Siedziałam na łóżku czytając listy od moich ukochanych trojaczków i byłam z nich bardzo dumna.  Ale czy muszą ciągle się śmiać się z tego jak wymawiam „Bardzo”. Dobra nie ważne. Zaczęłam wołać mojego męża, który robił coś w pokoju obok. Był już chwile później w pokoju.
            - Tak? – Zapytał.
            - Zobaczy list od dzieci. -  Przekazałam mu list.
            - Haha
            -  Draco, co cię tak bawi? – Zapytała lekko zdezorientowana.
            - Hermioo… Haha … no… Haha … Jeśli … Haha..
            - DRACONIE LUCJUSZU MALFOY’U!  - Nie wytrzymałam, a on się uspokoił.
            - Już jestem spokojny. Rose jest ślizgonką, Luiza krukonką, Mike gryfonem, a Scorpius?! Hmmm? – Nie zrozumiałam o co mu chodzi. Zrobiłam więc zdziwioną minę.
            -  Ehh… Jeżeli Scorpius trafi do Hufflepuf’u to będziemy mieć dzieci w każdym z domów!!.
            ‑  Aaaa… - przerwałam na chwilę. – Dlaczego uważasz że to będzie chłopiec!?
            -  Kochanie, kocham nasze córeczki ale za dużo bab w domu to nie zdrowo. – Uśmiechnął się do mnie łobuziersko a ja tylko skarciłam go wzrokiem. Po chwili zaczęliśmy biegać po całej sypialni, Draco mnie łaskotał, a ja uciekałam i śmiałam się jak opętana.

Wiele naście lat potem.

Tak, jak mówił Draco urodził się chłopiec, tylko że razy dwa i oboje trafili do Hufflepuf’u. Aktualnie ja i Draco mamy pięcioro dzieci: Rose Mayer, Luizę Potter, Mike’a Malfoy i Scorpiusa i Paula Malfoy. Mam również ośmioro wnucząt:
Jake i Victor Mayer,
Camile Potter,
Emily i Julie Malfoy ( Od Mike’a),
Oliviera Malfoy ( Od Scorpiusa’a),
Oraz naszych imienników:
Hermione i Dracona Malfoya ( Od Paula.)

Kochamy naszą rodzinkę. 


OPIS DZIECI DRACO I HERMIONY!

Rose – Wysoka brunetka o szarych oczach z piegami na nosie i o idealnej figurze,
Luiza – Niska blondynka o szarych oczach i również idealnej figurze,
Mike – Kopia Dracona tylko że z Brązowymi oczami,
Scorpius  i Paul – Tak jak Mike są kopiami Dracona tylko że oni oboje maja brązowe włosy, Scorpius ma szare oczy a Paul brązowe.

Ps. Paula i Scorpiusa można było rozpoznać tylko po kolorze oczu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz